W dzisiejszym poście przedstawiam Wam zestawienie 50 książek, które - prędzej czy później - zasilą szeregi dzielnych żołnierzy stacjonujących na półkach mojego regału. 

Jeśli znacie któreś z nich, polecacie lub odradzacie - piszcie śmiało! Wszelkie komentarze i odzew od Was jest bardzo mile widziany! 



































Guðmundur Andri Thorsson: "Miasteczko w Islandii"
Lily Brooks - Dalton: "Dzień dobry, północy"
Kim Holden: "Promyczek", "Gus"
Sue Monk Kidd: "Czarne skrzydła"




31.-35 Carlos Ruiz Zafón "Cień wiatru", "Gra anioła", "Więzień nieba"
Umberto Eco: "Imię róży"
Maja Lunde: "Historia pszczół"




36.-40. Jessica Brockmole: "Listy z wyspy zwanej Niebem"
Takashi Hiraide: "Kot, który spadł z nieba"
Stephen King: "Zielona mila"
Fiodor Dostojewski: "Bracia Karamazow"
Michaił Bułhakow: "Mistrz i Małgorzata"




41.-45. W. Bruce Cameron: "Był sobie pies"
Lauren Fern Watt: "Gizelle. Moje życie z bardzo dużym psem"
Gayle Forman: "Wróć, jeśli pamiętasz"
Thomas Hardy: "Tessa d'Urberville. Historia kobiety czystej"
Krystyna Mirek: "Większy kawałek nieba"




46.-50. Lew Tołstoj: "Anna Karenina"
Diane Setterfield: "Trzynasta opowieść"
Beata Majewska: "Konkurs na żonę"
Ewelina Kłoda: "Zapach wspomnień"
Colleen Hoover: "November 9"




Źródło zdjęć: Lubimyczytac.pl, Matras.pl, Pinterest


Część II już niebawem

4 komentarze:

  1. Proponuję również:
    Sven Hannawald: Triumf. Upadek. Powrót do życia i wcześniej wspominany przeze mnie Orwell :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj widzę ze masz dość spore zaległości ;) cześć z tych książek czytałam , sporo mi sie podobało a przez niektóre nie mogłam przebrać. Proza knausgarda mnie pokonała- nie przeczytałam nawet jednego tomu. Księżyc nad Bretania i rywalki tez odpadły ;) może jakieś fajne fantasy dodaj do listy Np 5 tomów pomnika achai ;) polecam . Blog obserwuje i zapraszam do mnie
    Pozdrawiam

    Czytankanadobranoc.blogspot.ir

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem, że mam spore zaległości :D głównie przez szkołę z internatem, wymagający zawód technika weterynarii i klasa maturalna :) Ja w prozie Knausgarda jestem zakochana, jego książki to jest dokładnie to, czego wymagam od lektury, a na fantasy się nie znam i nie bardzo w niej gustuję, ale przy następnym takim poście pomyślę nad nią 😉
      Bardzo dziękuję i również pozdrawiam ☺

      Usuń