Dziś chciałabym przedstawić 5 blogów, bez których już nie wyobrażam sobie blogosfery. Odkryłam je w różnym czasie, za różnymi rekomendacjami i z różnych powodów na nie zaglądam. Są to blogi, które cenię sobie za profesjonalizm, wygląd, pomysłowość i to coś, co nie pozwala mi przejść obojętnie obok nich. Są to w większości blogi książkowe, ale znalazły się wśród nich blogi o innej tematyce.
Żeby było sprawiedliwie - lista ułożona jest alfabetycznie. Zapraszam do lektury :)

Ari-Maj

Jest to blog modowy, który odkryłam z pomocą konta na Instagramie (@ari-maj). Prowadzi go Ariadna Majewska, która z powodzeniem mogłaby śmigać po światowych wybiegach. Co mi się najbardziej podoba w jej stylu? Prostota, dziewczęcość i... naturalność, tak niedoceniana dzisiaj cecha wśród dziewcząt i kobiet. Polecam wszystkim, które szukają fajnych i ciekawych stylizacji. 

Daughter of the Woods 

To blog anglojęzyczny, który prowadzi przesympatyczna Michelle. Wspaniałe zdjęcia, inspirujące wpisy i pełnia radości z przelotnej chwili, okruchów życia i poszukiwania promienia słońca w nawet najbardziej deszczowym dniu. Jestem jej blogiem zachwycona i nie potrafię oprzeć się kolejnym jej postom. Trzymam kciuki za jej marzenie o domku w Szwecji. 

Czytelniczkaa97

Małgosia jest moją rówieśniczką, a jej bloga odkryłam całkiem niedawno. Zostałam i myślę, że jeszcze długo będę go odwiedzać. Piękne zdjęcia, bardzo ciekawe pozycje, jasny, przejrzysty wystrój bloga - nic, tylko czytać. 

 Rude Pióro 

To z pewnością mój ulubieniec. Julia bardzo dobrze wie, co robi i co pisze. Posty są przemyślanie, recenzowana książka jest przeanalizowana w ten sposób, że po przeczytaniu jej jesteśmy na 95% pewni, czy książka nam się spodoba czy nie. Co, wciskam wazelinę? Skąd! Sami się przekonajcie, że warto odwiedzić jej bloga. Ja jestem też Julii wdzięczna za kilka rad, które udzieliła mi na początku mojej przygody z blogosferą. Mam nadzieję, że nadal będzie się jej powodzić i odniesie zamierzony sukces. 

Varia czyta - od deski do deski

To najkrócej odwiedzany przeze mnie blog, ale urzekł mnie przede wszystkim ciekawymi recenzowanymi książkami. W układaniu swojej listy książek do kupienia zaglądałam do niego w poszukiwaniu odpowiednich dla mnie lektur. Bo razem z autorką tego bloga mamy podobny gust, co odkryłam po ilości zrecenzowanych książek z literatury skandynawskiej. Czego mogę chcieć więcej? Jeszcze więcej takich książek!
 

4 komentarze:

  1. Piękny blog! Chyba się skuszę na odwiedziny tych blogów :)
    Pozdrawiam,
    zaczytanapielegniarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!!
      Blogi polecam z całego serca 😊
      Również pozdrawiam 😊

      Usuń
  2. Dziękuję jeszcze raz za tak przemiłe słowa! <3

    OdpowiedzUsuń